Στις 26 Σεπτεμβρίου αποφασίστηκε να διαβαστεί ενημερωτικό φυλλάδιο στις τάξεις έτσι ώστε να γίνει γνωστό στη μαθητική κοινότητα η αναγκαιότητα του να μαθαίνει κάποιος μια ξένη γλώσσα.

Η ενημέρωση μας αυτή ενισχύθηκε με την δημιουργία πινακίδων με ενημερωτικό υλικό για τις  ξένες γλώσσες που διδάσκονται οι μαθητές του σχολείου μας, όπως και για τα Ελληνικά, Λατινικά και Αρχαία.

Επιπρόσθετα μαθητές  του σχολείου έφεραν παραδοσιακά εδέσματα διαφόρων κρατών τα οποία προσφέρθηκαν σε όλους τους μαθητές και καθηγητές του σχολείου την ώρα που ακούγονταν στην αυλή του σχολείου διάφορα τραγούδια σε διάφορες γλώσσες.

Στις 27 Σεπτεμβρίου διεξήχθη Διαγωνισμός Αφίσας με τίτλο «Οι γλώσσες ενώνουν τα Έθνη». Στο διαγωνισμό αυτό έλαβαν μέρος 5 ομάδες μαθητών και οι καθηγητές της Τέχνης είχαν να επιλέξουν ποια αφίσα πληρούσε τα κριτήρια που δόθηκαν στους μαθητές για να πάρει το βραβείο.

Κατά την διάρκεια των διαλειμμάτων οι φιλόλογοι του σχολείου μας ετοίμασαν ένα θεατρικό δρώμενο με μια ομάδα μαθητών του σχολείου. Μαθητές και μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου, που διδάσκονται Αρχαία Ελληνικά, παρουσίασαν δραμάτιον με θέμα «Ἡ τῶν Γλωσσῶν Ἡμέρα ψυχρά ἐστι (cool)». Στόχος τους ήταν να δώσουν στην Ελληνική Γλώσσα τη θέση της οικοδέσποινας γλώσσας σ’ αυτή τη γιορτή, δείχνοντας με πρωτότυπο, ζωντανό και ευχάριστο τρόπο την αδιαμφισβήτητη από τους Γλωσσολόγους συμβολή της Αρχαίας Ελληνικής στις Ευρωπαϊκές γλώσσες. Παρέθεσαν τεκμήρια για τις λέξεις-φορείς πολιτισμού που έδωσε η Ελληνική Γλώσσα σε πολλές άλλες γλώσσες, ενώ ταυτόχρονα απέδειξαν ότι μπορούν να εκφραστούν σε έναυλο, φυσικό λόγο, ως ηθοποιοί, χρησιμοποιώντας την Αρχαία Ελληνική. Η δράση αυτή έφερε τα Αρχαία και κατ’ επέκταση την Ελληνική Γλώσσα στο προσκήνιο της Ημέρας Γλωσσών και εντυπωσίασε εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες περιοδεύοντας σε πάνω από δέκα τμήματα Γυμνασίου και Λυκείου. Από τον επίλογο του δραματίου: «Πολλαὶ γὰρ γλῶτται ἐν ἑλληνικῷ σχολείῳ ἐφοίτησαν. Καὶ ἡμεῖς ἄρα τὴν ἡμέραν τῶν γλωττῶν ἑορτάζομεν! Ἄξιόν ἐστι τοίνυν τὸ πολύγλωσσον καὶ ἑτερόγλωσσον πάντας συνεορτάζειν.»