ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Mon-Fri – 7.30-13.35
Τηλέφωνα: 22466711
Τηλεομοιότυπο: 22430915
Μενού

Πρώτη μέρα λειτουργίας του Ολοήμερου Σχολείου Διαθεματικής-Διεπιστημονικής Μάθησης για τη σχολική χρονιά 2024-2025

Πρώτη μέρα λειτουργίας του Ολοήμερου Σχολείου Διαθεματικής-Διεπιστημονικής Μάθησης για τη σχολική χρονιά 2024-2025

Πρώτη μέρα λειτουργίας του Ολοήμερου Σχολείου Διαθεματικής-Διεπιστημονικής Μάθησης για τη σχολική χρονιά 2024-2025

Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2024

Την Πέμπτη, 3 Οκτωβρίου 2024, ξεκίνησε τη λειτουργία του στο Παγκύπριον Γυμνάσιον, όπως και σε άλλα έξι Γυμνάσια παγκυπρίως, το πρόγραμμα του Ολοήμερου Σχολείου Διαθεματικής-Διεπιστημονικής Μάθησης (Κατευθύνσεις: «STEAM» και «Ελληνική Γλώσσα και Πολιτισμός»). Η Διευθύντρια, κ. Μαρία Μορφή, καλωσόρισε τους/τις μαθητές/τριες στο Πρόγραμμα και αναφέρθηκε με συντομία στη φιλοσοφία του Προγράμματος και την έμφαση στην εφαρμογή της μάθησης μέσω έργου (project based learning). Καλωσόρισμα προς τους/τις μαθητές/τριες απηύθυνε και η Συντονίστρια Β.Δ. του Προγράμματος, κ. Ερατώ Ζυμπουλάκη, η οποία προέβη ακολούθως στον διαχωρισμό των μαθητών/τριών στα απογευματινά τμήματα.  

Οι μαθητές/τριες μετέβησαν στις αίθουσες διδασκαλίας με τους/τις εκπαιδευτικούς και ασχολήθηκαν με διάφορες δραστηριότητες που είχαν προγραμματιστεί. Ιδιαίτερα απόλαυσαν τα παιχνίδια γνωριμίας μεταξύ τους και με τους/τις εκπαιδευτικούς τους, τη δημιουργία ευφάνταστων κατασκευών για παρουσίαση του εαυτού τους, καθώς και τις δραστηριότητες καλλιέργειας της επικοινωνίας και της συνεργασίας που στόχο είχαν να βοηθήσουν στη δόμηση των ομάδων εργασίας. Οι παλαιότεροι/ες μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να προβούν σε απολογισμό των εμπειριών τους στο Πρόγραμμα, με σκοπό τη βελτίωση και την ενίσχυσή του.